Hejsvejs

Hejhallåå! Jag är en utav två personer som äger denhär bloggen, och mitt namn är Johanna. Jag tänkte skriva lite om mig men jag har total stopp och vet inte vad ni vill veta hehe, om det är något ni undrar kan ni fråga :) Jag är iaf född 1999 och bor i Stockholm. Annars då? Jag är en glad tjej som är rätt positiv antar jag.. På min fritid så umgås jag med kompisar , sjunger , spelar lite teater och går på gymnastik. En till sak är att jag har världens bästa humor även fast alla kallar den torr heheheheh.. Aja skulle bara säga hej och hoppas ni kommer för att stanna :)
Puss /Johanna
 
Aa hej "alla", hahaha. Jag är den andra personen som kommer blogga här, jag heter Ebba och bor i Stockholm, ( vi är två kompisar om ni inte förstått det, haha ). Är väldigt spontan osv, men annars är jag en helt normal svennetjej. Jag är född 2000 och är 12 år, "gud vad liten du är!". Nej men heheh vad ska man skriva mer?.......Jag älskar musik, mina vänner & familj och ah.. en massa saker. NU KÖR VI.
Här är jag fyi↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0