Dagen osv

Hejhej. Haha nejmen... skitsamma. Var i skolan idag, efter det drog jag och johanna (inte holmqvist) till centrum, köpte hårinpackning för att jag ska försöka att få ur så mycket av toningen i mitt hår som möjligt, för att sen färga om den ( antagligen ) till en brun nyans utan något rött i, eller blont igen (mitt naturliga är ju blont). Men ah, vi får se hur det blir, inpackning drar tydligen ur mycket färg så ska ha det i några timmar. Får se hur det blir! Ikväll blire chill, helt ensam haha. Ska träna med pappa, vikter kanske? BIFF FTW. Pfft hahaha nejmen, ska till gymmet med honom iaf. Nu dushcar jag, ciao.
↑Min naturliga, vill ha den tillbaka men typ askbruna nyanser istället.
 Sounds good?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0