Daaaannzzzz

Hahahah tönt jag är. Men kom hem från centrum för några minuter sen, åt där med mamma efter dansen. Dansen var så jäääkla kul, 10 personer var sjuka så det var typ bara tolv pers där ( brukar vara runt tjugo ). Men ah, vi började på ny koreografi fyi. Mamma skulle åka och lämna något, eller hämta men haha iaf, ska duscha när hon kommer hem, vågar inte duscha när jag är ensam hemma på kvällen... haha eller nu är det mörkt ute och då vågar jag inte. Så ja, det jag ska göra ikväll är typ..(liten reminder för mig själv bara).
 
1.Duscha
2.Städa rummet (dammsuga osv)
3.Plugga
4. Äta
5. Äta
6. Äta
7. Äta
8. Äta 
9 .Äta
 
Haha nejmen, ni fattar?
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0